Úvod » Běžecké tréninky » Maratonci

Maratonci

Téměř každý, kdo se rozběhne, vlastně začíná nevědomky trénovat na maraton. Alespoň jednou, už pro ten pocit, říká se. Slastné nadšení se ale nedostaví sám od sebe. Je to o píli. A ty už víš, že se chceš stát maratoncem. Jsi rozhodnutý. Vítej mezi námi.

21 Km

Všem, kteří se soustředí na půlmaraton (berou to s běháním vážně) přinášíme pořádnou dávku správné techniky, a to v pondělí. Každé úterý se potkáme na trénink k vyladění rychlosti a v pátek při dlouhém běhu určeném budoucím půlmaratoncům nabereme kilometrový “objem”.

Pondělní osvěžující lekce na rovince či malém okruhu. Po návratu do Running Mallu následuje nedlouhá série jednoduchých zpevňovacích cviků.
Úterní řádná rozcvička, běžecká cvičení a po zátěži nezapomínáme ani na výklus a poctivý strečink.
Páteční trénink se vyznačuje mírnějším tempem, které zvládne takřka každý pravidelný běžec. Kromě toho vybíráme trasy, které nenudí. Zároveň klademe důraz na správný běžecký styl. Zkus to s námi také!

Fartlek: 1-2-3-4-5-4-3-2-1 minuta
Intervaly: 3 x (200-400-600-800)
Tempo: 40 minut stupňovaného tempového běhu (75 -85 % TFmax)

 

42 Km

Přijď si také vypilovat každé pondělí svou techniku. Opakovat chyby dvaačtyřicet kilometrů může být dost nepříjemné... Vhod ti přijde i úterní rychlostní trénink a další čtvrteční nálož plus pro maratonce takřka povinný dlouhý výběh v sobotu.

Pondělní osvěžující lekce na rovince či malém okruhu.Po návratu do Running Mallu následuje nedlouhá série jednoduchých zpevňovacích cviků.
Úterní a čtvrteční řádná rozcvička, běžecká cvičení a po zátěži nezapomínáme ani na výklus a poctivý strečink.
Sobotní trénink se vyznačuje mírnějším tempem, které zvládne takřka každý pravidelný běžec. Kromě toho vybíráme trasy, které nenudí. Zároveň klademe důraz na správný běžecký styl. Zkus to s námi také! Na rozdíl od pátečního je sobotní delší co do kilometrů uběhnutých / minut strávených během.

Fartlek: 1-2-3-4-5-4-3-2-1 minuta
Intervaly: 3 x (200-400-600-800)
Tempo: 40 minut stupňovaného tempového běhu (75 -85 % TFmax)

Přijď si vyzkoušet první trénink zdarma, stačí si vybrat z kalendáře PIM Běžeckého klubu. Neboj se nás zeptat na cokoliv co tě napadne a prober své další působení v klubu s trenérem.

Kalendář Naši trenéři
Ceny členství Kontakt