Úvod » Další aktivity » Zázemí

Zázemí

Přijď si zaběhat na pás, potrápit veslařský trenažér či zpevnit důležité běžecké partie v rámci speciálního funkčního cvičení. Anebo si třeba jenom zahrát s přáteli stolní fotbálek.

Vybavení Sport Lounge

Kardio zóna

Běžecký pás: Je-li na vás venku moc zima, prší nebo se vám nechce běhat ve tmě, u nás si kdykoliv můžete zatrénovat v teple a v příjemném prostředí. K dispozici jsou vám hned 3 běžecké pásy.

Veslařský trenažér: Nemusíte být zrovna profesionálním veslařem, trenažér je vhodným tréninkovým doplňkem také pro běžce. Veslařské tempo umožňuje šetrné, ale velmi účinné posilování všech svalových skupin a bez nárazů.

Rotoped: Nesmí chybět ani rotoped, který je výborný na posilování svalových partií nohou a především ženy si jej oblíbily jako pomocníka v cestě za hubnutím.

Eliptický trenažér: Vyzkoušíte na něm nový pohyb, při kterém se nohy pohybují po elipsovité dráze. Simuluje pohyb běžecký, zároveň vám pomáhá lépe zkoordinovat práci rukou a nohou a je šetrnější ke kloubům.

Posilování

Ve Sport Lounge jsou vám k dispozici posilovací stroje UnicaMultipla a posilovací lavice na záda i na břicho.

A protože silné paže jsou pro běh důležité, máme pro vás jednoručky a Kettle Bell, železnou kouli s madly o váze 4, 8, 12 a 16 kilogramů.

Ke komplexnímu zpevnění celého těla využijte TRX či BOSU.

Zábava

Až doběháte a docvičíte, zahrajte si se svým běžeckým parťákem ping-pong nebo si po práci vyčistěte hlavu turnajem ve fotbálku.

Nevíte od kterého stroje začít? Na úvod jsme připravili jednoduchý tréninkový program.

10 minut - Pořádně se zahřejte, třeba pomocí rotopedu nebo elipticalu.

Se zátěží to nepřehánětejte, zakyselit svalstvo hned zkraje není nejlepší nápad.

30 minut - Skočte na jeden ze tří špičkových běžeckých trenažérů Excite Run. Dopřát si můžete volný běh, ale klidně i rychlostní trénink či běh do kopce. Tato běhátka zvládnou rychlost až 25 kilometrů v hodině a nahradí patnáctiprocentní stoupání. K zapůjčení je rovněž s přístrojem spárovatelný hrudní pás - běhátka umí nastavit různé tréninkové zóny. Komu by se snad běhat nechtělo, nechť se posadí na veslařský trenažér Concept, zřejmě nejlepší posilovací stroj pro běžce.

20 minut - Motivovaný běžec by neměl zapomínat ani na nějaké to posilování. Pomocí víceúčelových přístrojů Unica a Multipla či dvou lavic procvičíte takřka všechny svaly, které v těle máte. Jenom mějte na paměti, že posilování má být vyvážené, rovnoměrné. Pokud posilujete břicho, nezapomínejte na záda. K bicepsu náleží triceps. Naložte si jen tolik, kolik zvládnete.

10 minut - Odpovídající strečink je stejně důležitý jako samotný trénink. Dbejte na řádné protažení všech základních tělesných partií.

Pokud si jste vědomi nějakých problémových míst, zaměřte se na ně dvojnásobně. Nikdy však nepřekračujte hranici bolestivosti, strečink není mučení. Případně zajděte na hodinku funkčního cvičení či běžecké jógy, kde se dozvíte více.

5 minut - sprcha, převlečení a ovocný drink na baru. Příště přijďte zase!